1expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвъртък, 22 септември 2016 г.

Баница с кайма


Необходими продукти:
 
4 домашно точени кори (могат да се използват домашно точени и печени на сач от магазинните вериги )
600 грама кайма от свинска плешка
4-5 големи глави червен лук
3 скилидки чесън
½ чаена лъжичка кимион
1 чаена лъжичка лют червен пипер
Сол и черен пипер
6 супени лъжици домашна, едра смляна лютеница
5 супени лъжици масло, разтопено и охладено
 
Приготвяне:
 
Поставете каймата в удобен тиган и запържете за кратко, като я притискате, за да стане на едри трохи. Добавете лука и пържете, докато омекне. След това добавете чесъна и подправките и разбъркайте за кратко. Махнете от огъня и оставете плънката да изстине напълно, преди да използвате.
Намажете подходяща тавичка с масло.
Разстелете върху плота първата кора и я намажете с една супена лъжица масло.
Отгоре разпределете 2 супени лъжици от лютеницата.
По средата на кората поставете ¼ от каймата и покрийте с долната част, след това завийте на стегнато руло.
Поставете в намазаната с масло тавичка.
Пригответе по същия начин и останалите кори.
Намажете корите леко отогоре с останалото масло и поставете  тавата във фурната.
Печете баницата 25-30 минути на 190⁰С до златисто-кафяво.
 
Да ви е сладко!

8 коментара :

  1. Много добре изглежда баницата, Танче! Като я видях още във фейсбук ми идваше да си грабна едно парченце. Както винаги снимките ти са безупречно красиви.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Габи :)
      Мислех, че не са много почитателите на тази баничка, но се оказа, че съвсем не е така. Интереса ме впечатли и аз съм доволна, защото вкъщи е любима :) Щеше да е хубаво, ако можеше да нямаме толкова съмнения за качеството на готовата кайма, която купуваме от веригите, защото хората определено купуват доста, но няма как.
      Прегръдка!

      Изтриване
  2. Ооо, как са подредени тези войничета по конец. Няма такава прецизност... просто си мастър!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Само ме хвалиш ти, Стамене :) Много ти благодаря!
      Аз просто съм си такава, обичам да ми е подредено ;)
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Танче,
    за да нямаш съмнения относно готовата кайма можеш да смилаш парчета избрано месо в магазина.На повечето места предлагат и такава услуга - смилане на месо, избрано от клиента.Подобна баница не съм правила, но е интересен вариант.Имам подобни рецепти ,все още обаче неизпробвани.Чудесни снимки и представяне.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз така и правя, Ели, но просто съжалявам, защото ми прави впечатление, че масово хората купуват готова, особено ако е обявена за промоция, а това направо ме плаши, като си помисля какво ли има вътре :( Аз съм на мнение, че всички деца обичат кайма, а много от родителите не много често се замислят за качеството на продукта, който слагат на масата си.
      Благодаря ти!
      Поздрави!

      Изтриване
  4. Много вкусни, а приготвянето им е лесно и бързо. Възхищавам се на всичките ви рецепти тук. Докато прочета някоя и ми се иска веднага да я изпробвам. Невероятен кулинар сте. А снимките са повече от прекрасни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Боряна, много се радвам, че харесваш нещата, които приготвям, за мен това е удоволствие!
      Поздрави :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...